17 Kasım 2002’de piyasaya sürülen Tom Clancy’s Splinter Cell, RTX Ray Tracing ve Patch Tracing desteği aldı!
Çıkışından bu yana 22 yıl geçen oyun, şu anda bambaşka duruyor!
RTX Toolkit Nedir?
İlk olarak bilmeyenler için RTX Toolkit’in ne olduğunu açıklayalım. NVIDIA Tarafından geliştirilmekte olan, Ray Tracing ve Patch Tracing için özel olarak hazırlanan bir yazılım paketi. Çeşitli oyun geliştiricileri, bazı yapımları modlayarak bu desteği oyuna ekleyebilir.
RTX Toolkit ile başka bir Splinter Cell
RTX Remix Toolkit’in açık kaynaklı olması sebebiyle, mod yapımcıları dilediği gibi geliştirip, bu özellikleri piyasaya sunabilecekler. “Skurtyyskirts” adlı bir kullanıcı tarafından yayımlanan videoya göre, bu kiti kullanarak Ray Tracing ve Patch Tracing üzerinde çeşitli değişiklikler yapmış. Ayrıca videoda herhangi bir performans kayıbı görünmüyor.
Sadece karakterin animasyonları biraz geliştirilirse, bu nostaljik oyunu günümüz grafiklerine benzer bir şekilde deneyimleyebileceksiniz. Hali hazırda bu oyun için Remake projesi bulunuyor. Fakat ne zaman piyasaya sürüleceği, henüz belli değil.